جراحی اسلیو معده در اصفهان

Stomach sleeve - بهترین دکتر لاغری در اصفهان
جراحی اسلیو معده در اصفهان
بهترین دکتر لاغری در اصفهان با جراحی اسلیو معده توسط دکتر محمد هرندی زاده فوق تخصص لاپاراسکوپی و متخصص جراحی چاقی، عمل اسلیو یکی از راه های کم کردن وزن بدن با روش جراحی معده یا اسلیو معده است که با هدف کاهش حجم معده در افرادی که درگیر چاقی و اضافه وزن بالایی هستند انجام می‌گیرد.

جراح چاقی کیست؟

جراح چاقی متخصص در درمان جراحی چاقی است. جراحان چاقی عمل هایی را با هدف کاهش وزن با کمک اصلاح جراحی حجم معده انجام می دهند.

دکتر چاقی چه چیزی را درمان می کند؟

متخصص جراح چاقی در صورتی که شاخص توده بدنی بیش از 35 کیلوگرم بر متر مربع باشد، مرض چاقی را درمان می کند. با این حال، وظایف دکتر خوب لاغری در اصفهان به عمل محدود نمی شود. بهترین دکتر چاقی در اصفهان پس از مداخله بیمار را هدایت می کند، نتایج درمان را زیر نظر می گیرد و در صورت لزوم با عمل دوم وضعیت را اصلاح می کند. اندیکاسیون های مداخله جراحی و تکنیک جراحی به صورت جداگانه برای هر بیمار در نظر گرفته می شود.

آماده سازی، تشخیص، قرار اولیه

مشاوره با فوق تخصص لاپاراسکوپی و جراح چاقی در اصفهان مانند سایر پزشکان با گفتگو و شرح حال آغاز می شود. دکتر چاقی همه چیز را در مورد وراثت بیمار، شیوه زندگی، وجود بیماری های جسمی (به ویژه غدد درون ریز) و جراحی ها ارزیابی میکند. سپس جراح چاقی معاینه ای انجام می دهد و یک تشخیص جامع را با هدف تعیین محل، حجم و درصد بافت چربی تجویز می کند:

  • اندازه گیری شاخص توده بدن
  • آزمایش خون آزمایشگاهی، از جمله مطالعات هورمونی
  • ازوفاگوگاسترودئودنوسکوپی ویدیویی (EFGDS)
  • اسپیروگرافی – ارزیابی عملکرد ریه
  • سونوگرافی قلب
  • اشعه ایکس معده با باریم
  • چگالی سنجی اشعه ایکس کل بدن

پس از دریافت نتایج مطالعه، در صورت عدم وجود موارد منع مداخله جراحی، پزشک ماهیت جراحی چاقی را به تفصیل توضیح می دهد، بهینه ترین گزینه درمانی را برای این مورد ارائه و به وضوح توجیه می کند. برای مشاوره با جراح چاقی نیازی به آمادگی خاصی نیست. حتماً جراح چاقی خود را در مورد هر گونه دارو یا مکمل های غذایی که به طور منظم مصرف می کنید، مطلع کنید، ممکن است نیاز به قطع موقت این داروها باشد. همچنین فراموش نکنید که حساسیت دارویی خود را گزارش دهید.

No more posts to show